Wednesday, March 2, 2011

Derita tanganku patah!

Salam..arni aku nk citer psal tanganku nieh!Tangan aku patah!uwa........

aku jatoh kerane TERsandong kaki kawan aku!ntah cmne tah!dahla tangan kanan cmne lah aku nak tulis...dahla 8.3.2011 ni ujian!Ya Allah!macam mane ni x pe..baru ujian bulanan belom lagi periksa akhir tahun....aku kena ari isnin...tadi datang sekolah...ramai yg tanye..'ok x?'aku pon dah malas nk jawab..punyelah menangis aku mase ditarik,di tahan wad,di bius...punyalah banyak....sampai terjerit2 aku mase ditarik tangan tu...mama ngan ayah x sanggup dengar..kakak sorang je..da lah...nanti korang nangis plak..haha..ceh!
                                                                          
                                                                    
                      

3 comments:

  1. yeah ! sabo yea ica ? akak pown pena patah tangan tapi tangan kiri laa :)

    ReplyDelete
  2. Kak Eliza:thanks yea!:')


    kak Aina:ok!kiri tape bleh tulis lagi...ni?kanan?:(

    ReplyDelete